Hurra.

Trettioett år. Tiden flyger som de* säger.
*de som pratar.

Mest av allt är jag glad att fru/syster finns i mitt liv, hon som jag pratar med alldeles för sällan och träffar ännu mer glest än så. Tänk att allt knas bara kan blåsa bort i samma stund som jag ser hennes namn på telefondisplayen. Hon är bra för mig.

Jag är också glad för att föräldrarna kommer och hjälper med allt och inget, ser vad som behövs och bara fixar medan jag står bredvid med armarna efter sidorna. De lagar rostfläckar på Lilla Röd och tapetserar om i hallen. De bjuder på frukost och ser till att det är diskat hemma. Jag är bortskämd.

Ikväll stundar en slags räkkryssning Hisingen runt och imorgon drar fru&H med mig till Varberg på contryspelning. Mr Green åker med och jag är övertygad om att det kommer bli en av sommarens bästa kvällar med de tre i bilen! Jag hjärta livet. Eller nåt.

Kommentarer:
Postat av: Rebecca - the diary

grattis :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback