Jag saknar dig B2

Sekunden Apan åkte till Landvetter för några dagars familjesemester fick jag ont i magen. Förhållandet har sen sist hunnit bli väldigt rutinbaserat och tamt, utan att för den skull vara tråkigt. Men jag hade lite glömt precis hur kär jag är i den där mannen. Plötsligt när det slår mig att vi ska vara isär flera dagar utan mer än sporadisk sms-kontakt så kommer jag på hur viktig han är. Jag får honom inte ur huvudet. Min fantastiska man. Som ser mig och pratar med mig, bär omkring på mig och har ännu större tålamod än mig. Speciellt med mig. Igår var första dagen på evigheter som vi inte pratade i telefon utan bara smsade godnatt. Och sen drömde jag om honom, att hans ansikte var format som en banan och att det drog till sig getingar, och en fastnade i mitt hår. Men det hör nog inte till saken. Vad jag ville få fram var: jag är lycklig. Jag mår bra. Han gör det med mig.



Kommentarer:
Postat av: Agnetha

Blir så glad för din skull <3<3<3



Massor med kramar

2012-04-24 @ 15:20:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback